منوی محصولات


نحوه انتخاب بوستر پمپ

انتخاب پمپ

امروزه ساخت و سازهای عظیم صنعتی و ساختمانی باعث شده است که استفاده از پمپ ها افزایش یابد. با توجه به اینکه در سال های اخیر ساخت ساختمان های بلند و تجهیزات پالایشگاهی بزرگ افزایش داشته است، بوستر پمپ ها طرفدار زیادی پیدا کرده است. بوستر پمپ می تواند از برندها و کیفیت های مختلف انتخاب شود و در ایران عموماً شرکت ها با توجه به نیاز مشتری و ابعاد فضایی که در اختیار دارد، بوستر پمپ را انتخاب کرده و پیشنهاد می دهند.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ از مجموعه چند پمپ و یا به طور لزوم با یک پمپ رزرو می تواند در یک ایستگاه پمپاژ و یا یک موتور خانه تشکیل شده باشد. به عبارتی اگر مقدار هد و دبی در یک مجموعه با یک پمپ جوابگو نباشد، از بوستر پمپ ها استفاده می کنند. بیشترین استفاده از این تجهیز در صنایع ساختمانی است و اغلب ساختمان های بلند دارای بوستر پمپ هستند. در زیر تصویر یک نمونه بوستر پمپ آتشنشانی نمایش داده شده است.

کالا صنعتی

بیشتر بخوانید : بوستر پمپ ساختمانی

در بوستر پمپ آتش نشانی و بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ خانگی همگی دارای یک مدار فرمان یا تابلو برق می باشند. بوستر پمپ آتش نشانی معمولا به طور دور ثابت در پروژه های با ضریب ایمنی بالا همچون پتروشیمی ها و یا پالایشگاه نفت شاید از تابلو دور متغیر استفاده  شود. اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب بوستر پمپ دارید، پیشنهاد می شود با کارشناسان فروش کالا صنعتی در ارتباط باشید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب و در کمترین زمان پیشنهاد مالی ارائه نمایند.

طراحی و جانمایی بوستر پمپ

بوستر پمپ آبرسانی با توجه به استفاده آب به طور روزانه در سیستم مصرفی ‌و کاهش فشار یا دبی مورد نیاز در مدار لوله کشی پروژه استفاده می شود. لازم است بوستر پمپ به طور دور متغیر طراحی و جانمایی شود گاهی برای هزینه کمتر از بوسترپمپ آبرسانی دور ثابت استفاده می شود و آنچه که مهم است ترکیب صحیح پمپ ها و چیدمان آنها است. در بوستر پمپ  خانگی با توجه به تعداد مصرف کننده ممکن است نیاز به پمپ کمتری باشد هدف ما در این نوشتار راهنمایی خوب جهت انتخاب بوستر پمپ با راندمان بالاست که در مقاله های دیگر به تفضیل به آنها اشاره خواهیم کرد.

کالا صنعتی علاوه بر بوستر پمپ، تامین کننده انواع پمپ دنده ای ، پمپ پیستونی ، الکتروموتور و گیربکس صنعتی است. مشاوره رایگان، دیتاشیت و کاتالوگ با کیفیت و دوره های آموزشی مناسب برای انتخاب پمپ تنها بخشی از خدمات کالا صنعتی به شمار می رود. باید توجه داشت که انتخاب پمپ بسیار مهم است چراکه ممکن است یک انتخاب اشتباه هزینه اولیه و بهره برداری شما را بسیار بالا ببرد.
در پروژه های کوچک برای ساختمان های کوتاه از یک پمپ تنها بجای بوستر پمپ استفاده می شود. اما برای ساختمان های چند واحدی باید به نکاتی توجه کرد که در سایت کالا صنعتی به آنها اشاره شده است. کالا صنعتی یکی از سایت هایی است که دیتاشیت و کاتالوگ های با کیفیت در آن درج شده و انتخاب پمپ را بسیار ساده کرده است.

علاوه بر پمپ، الکتروموتور نیز یکی از ابزارهای بسیار پر مصرف در صنعت می باشد که در سال های اخیر به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر در صنعت به شمار می رود. کالا صنعتی یکی از بزرگترین تامین کنندگان الکتروموتور صنعتی ، الکتروموتور صد انفجار و الکتروموتور تکفاز بوده و در سال های اخیر با خدماتی که ارائه کرده است، رضایت تمامی مشتریان را بدست آورده است.

 

http://boosterkar.net/upload_files/news/1601979342

صفحه از